WIĘKSZOŚĆ ZAMÓWIEŃ WYSYŁAMY W CIĄGU 24H OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA!
- nie dotyczy to drewna, które wysyłamy w ciągu 2 - 4 dni roboczych lub wg ustaleń.
Jeśli wysyłka spedycją to należy doliczyć 2-5 dni na dostawę.
KUPUJĄCY musi udostępnić dojazd kurierowi. Jeśli są jakiekolwiek ograniczenia w dojeździe do podanego przez kupującego adresu, Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.
Jeśli przesyłki nie uda się dostarczyć z powodu jakichkolwiek ograniczeń wszystkie dodatkowe koszty przesyłki ponosi KUPUJĄCY - towar wysyłany jest na terenie Polski firmą InPost (Paczkomaty oraz kurier).
- Zamówienie także można odebrać osobiście z naszego sklepu
Adres odbioru:
ul. Faustmanna 8
62-030 Luboń
UWAGA: PRZY ODBIORZE OSOBISTYM NIE MA MOŻLIWOŚCI PŁATNOŚCI KARTĄ!!
KOSZTY TRANSPORTU:
1. DREWNO - ustalamy indywidualnie i zależy od ilości, długości desek oraz odległości.
Drewna nie wysyłamy za darmo. Drewno można odebrać osobiście ze sklepu na ul. Faustmanna 8 w Luboniu.
Po zamówieniu, jeśli mamy wysłać drewno to proszę NIE wpłacać za zamówienie - dostana Państwo ofertę na transport do akceptacji z możliwością ANULOWANIA zamówienia.
Wpłata za deski bez podania przez nas wyceny za transport jest równoznaczna z odbiorem osobistym desek z siedziby firmy.
PRZED ZAKUPEM DESEK PROSZĘ SIĘ ZAPOZNAĆ Z OPISEM JAKOŚCI DREWNA ORAZ CECHAMI DESKI!!
2. Pozostałe produkty: cena wyświetli się w koszyku - wybór kilku wariantów wysyłki/ odbioru towaru
- sklep FAST zastrzega sobie możliwość wysyłki towaru do 2. tygodni o czym klient zostanie poinformowany. Klient w takim przypadku będzie mógł zrezygnować z zamówienia i ewentualna wpłata zostanie zwrócona
- opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
- koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
- towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
- deski sortujemy do wyłożenia z jednej strony! Dlatego proszę zaznaczać, na którą stronę będą wyłożone.
Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została ona naruszona podczas transportu. Jeśli przesyłka jest zniszczona proszę KONIECZNIE spisać protokół szkody u kuriera oraz przesłać na maila: biuro@fastpoznan.pl
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Stan realizacji zamówienia i przesyłki Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:
- Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.
- Jeśli nie zakładałeś konta - sprawdź bez logowania stan realizacji zamówienia. (podając numer zamówienia oraz swój e-mail).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------