WIĘKSZOŚĆ ZAMÓWIEŃ WYSYŁAMY W CIĄGU 24H OD ZŁOŻENIA ZAMÓWIENIA!

  • nie dotyczy to drewna, które wysyłamy w ciągu 2 - 4 dni roboczych lub wg ustaleń.
    Jeśli wysyłka spedycją to należy doliczyć 2-5 dni na dostawę. 
    KUPUJĄCY musi udostępnić dojazd kurierowi. Jeśli są jakiekolwiek ograniczenia w dojeździe do podanego przez kupującego adresu, Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę. 
    Jeśli przesyłki nie uda się dostarczyć z powodu jakichkolwiek ograniczeń koszt przesyłki ponosi KUPUJĄCY 
  • towar wysyłany jest na terenie Polski firmą InPost (Paczkomaty oraz kurier). 
  • Zamówienie także można odebrać osobiście z naszego sklepu

Adres odbioru:

ul. Faustmanna 8 

62-030 Luboń

UWAGA: PRZY ODBIORZE OSOBISTYM NIE MA MOŻLIWOŚCI PŁATNOŚCI KARTĄ!! 

 

KOSZTY TRANSPORTU:

1. DREWNO - ustalamy indywidualnie i zależy od ilości, długości desek oraz odległości. Po zamówieniu proszę nie wpłacać za deski - dostana Państwo ofertę na transport do akceptacji z możliwością anulowania zamówienia.

2. Pozostałe produkty: cena wyświetli się w koszyku - wybór kilku wariantów wysyłki/ odbioru towaru

PRZED ZAKUPEM DESEK PROSZĘ SIĘ ZAPOZNAĆ Z OPISEM JAKOŚCI DREWNA ORAZ CECHAMI DESKI!!

  • sklep FAST zastrzega sobie możliwość wysyłki towaru do 2. tygodni o czym klient zostanie poinformowany. Klient w takim przypadku będzie mógł zrezygnować z zamówienia i ewentualna wpłata zostanie zwrócona
  • opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. 
  • koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.
  • towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
  • deski sortujemy do wyłożenia z jednej strony! Dlatego proszę zaznaczać, na którą stronę będą wyłożone.

Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została ona naruszona podczas transportu. Jeśli przesyłka jest zniszczona proszę KONIECZNIE spisać protokół szkody u kuriera oraz przesłać na maila: biuro@fastpoznan.pl

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stan realizacji zamówienia i przesyłki Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Produkt dodany do listy życzeń
Product added to compare.